Katarzyna Fabjaniak-Czerniak

Katarzyna Fabjaniak-Czerniak

Group Account Director
Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywała pracując dla największych Klientów reprezentujących różne branże m.in. FMCG, entertainment, transportową, energetyczną, real estate czy pharmaceutical. Pracowała m.in. dla takich marek, jak McDonald's, Procter & Gamble, LIDL, Netto, Lotte Wedel, Robert BOSCH, Reebok, Grupa Żywiec, CEDC, Diageo, Wizz Air, Mobilis, Groupe SEB, UPC, Disney Channels, Unilever, Coca Cola, Maspex, GRAAL, Grupa LUX MED, GlaxoSmithKline, Grunenthal, SCA Hygiene Products, Grupa PHN SA, SGI Baltis, ATAL, GTC, Gaspol czy Gazprom. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami międzynarodowymi i ich implementacji na lokalnych rynkach. W H+K odpowiadała m.in. za kompleksową realizację kampanii Procter & Gamble "Dziękuję Ci Mamo" na 9 rynkach CE.
Specjalizuje się w planowaniu i realizacji strategii komunikacji zintegrowanej marek i firm, a także komunikacji kryzysowej. Posiada silne kompetencje w obszarze komunikacji wewnętrznej, employer branding oraz CSR. W swojej pracy przede wszystkim stawia na efektywność, wysoką jakość pracy oraz realizację celów.
Autorka publikacji naukowych i tekstów w mediach. Prowadzi szkolenia z zakresu wystąpień medialnych, komunikacji kryzysowej oraz komunikacji zintegrowanej.
Absolwentka Szkoły Strategii Marki przy SAR, Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Muzycznego. Zwyciężczyni konkursu na najbardziej kreatywny zespół PR w Polsce w konkursie Cannes Lions.

phone: +48 22 536 38 00
email: Katarzyna.fabjaniak@hkstrategies.com