Krzysztof Rygiel

Krzysztof Rygiel

Senior Associate, Technology Practice
W branży public relations od 2010 roku. Ekspert w zakresie komunikacji produktowej związanej z sektorem IT, Telecom oraz branżą elektronicznej rozrywki (gry wideo e-sport). Krzysztof realizował kompleksowe projekty m.in. dla firm Microsoft, Huawei, ASUS, Spotify, CI Games, Intel, ACTION, Fibaro, Ringer Axel Springer oraz TVN Media.
 
W Hill+Knowlton Strategies Krzysztof był odpowiedzialny m.in.. za komunikację działu Consumer Microsoft oraz CI Games oraz wspierał działania dla Facebooka. Koordynuje komunikację marek Spotify, Fibaro, Lyoness Polska oraz NetApp.
 
Kampania komunikacyjna launchu gry wideo „Lords of the Fallen” (CI Games), zrealizowana przez zespół H+K Strategies Polska, w którego skład wchodził Krzysztof zdobyła szereg nagród: SABRE Awards EMEA 2015, Złoty Spinacz 2015 w kategorii Technologia/IT/Telekomunikacja oraz trzy nagrody Magellan Awards 2014. Zespól odpowiedzialny za projekt otrzymał również nagrodę PRoton 2015 w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskej”.
 
Przed pracą w Hill+Knowlton Strategies współpracował z agencjami Effective PR oraz United PR, gdzie wspierał działania dla IBM Polska i Komisji Europejskiej. Ponad 3 lata spędził w Monday PR, gdzie prowadził działania komunikacyjne dla firm ASUS (komunikacja produktowa: notebooki, tablety, urządzenia hybrydowe), Intel (projekt Intel Extreme Masters 2014), ACTION S.A., Fujitsu.

phone: +48 22 536 38 24
email: krzysztof.rygiel@hkstrategies.com