Magdalena Szulc

Magdalena Szulc

Account Director, Technology Practice
Account Director,w dziale Technology Practice. Prowadzi kompleksowe kampanie komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej i sektora disruptive economy w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wśród prowadzonych przez nią projektów są działania dla takich klientów jak Facebook, Uber czy P4.
 
W H+K Strategies od 2009 roku, realizowała projekty dla międzynarodowych klientów z sektora Consumer Electronics i social media (w tym m. in.: BlackBerry, Wacom, Nokia, Sony czy Samsung). W 2013 roku prowadziła kampanię wprowadzenia na polski rynek Spotify. Poza doświadczeniem w prowadzeniu projektów z branży technologicznej, pracowała przy lokalnych i międzynarodowych projektach dla klientów lifestyle’owych (m. in. Lidl, Pampers, Carte Noire, Dairylea, Lipton Ice Tea, Columbia Sportswear) oraz korporacyjnych (GTC, Polskie LNG).
 
Przed dołączeniem do zespołu H+K Strategies pracowała w firmie  L’Oréal Poland (Dział Komunikacji Korporacyjnej) oraz w agencji Edelman Polska (komunikacja marketingowa).
 
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych), pasjonatką nowych technologii i zmian, które obserwujemy współcześnie w związku z rozwojem technologicznym. 

phone: +48 22 538 38 010
email: Magdalena.Szulc@hkstrategies.com