Magellan Awards 2014
Komunikacja premiery gry Lords of the Fallen nagrodzona platyną w kat. „Produkt/usługa konsumencka”
czytaj więcej »
Komunikacja premiery gry Lords of the Fallen nagrodzona platyną w kat. „Produkt/usługa konsumencka”
Blog H+K Strategies
O rozumieniu otaczającego nas świata.
czytaj więcej »
O rozumieniu otaczającego nas świata.
Dialog Społeczny Polskiego LNG
Pierwszy w Polsce pełny dialog z interesariuszami spółki Skarbu Państwa
czytaj więcej »
Pierwszy w Polsce pełny dialog z interesariuszami spółki Skarbu Państwa
Windows 8.1 w Polsce
Wehikuł czasu motywem przewodnim premiery Microsoft
czytaj więcej »
Wehikuł czasu motywem przewodnim premiery Microsoft
Boeing 787 Dreamliner
Cała Polska słyszała o tym lądowaniu!
czytaj więcej »
Cała Polska słyszała o tym lądowaniu!
Facebook
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
czytaj więcej »
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
P&G Olympics
Koordynacja największej globalnej kampanii w 175-letniej historii firmy Procter & Gamble.
czytaj więcej »
Koordynacja największej globalnej kampanii w 175-letniej historii firmy Procter & Gamble.
Mam Haka na Raka
Zmieniamy postawy młodych Polaków wobec profilaktyki nowotworowej.
czytaj więcej »
Zmieniamy postawy młodych Polaków wobec profilaktyki nowotworowej.
Pascal kontra Okrasa - kampania sieci sklepów Lidl
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
czytaj więcej »
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
Kongres Kobiet
Sukces pierwszego Kongresu Kobiet - Prezydent podpisuje ustawę.
czytaj więcej »
Sukces pierwszego Kongresu Kobiet - Prezydent podpisuje ustawę.
Previous banner
Next banner
Jedna z wiodących agencji komunikacyjnych w Polsce
PR korporacyjny, PR Technologii, Brand PR, Healthcare i CSR
Od dziś wyszukiwarka Google promuje strony przystosowane do urządzeń mobilnych. Jak sprawdzić, czy Twoja strona jest mobile-friendly?

News

SABRE Award 2015 dla H+K Strategies za Lords of the Fallen

21 maja 2015
To jedyna złota statuetka zdobya w kategorii głównej, która w tym roku trafiła do Polski.
czytaj więcej »

H+K Strategies z nominacją do SABRE Awards EMEA 2015

9 kwietnia 2015
Kampania komunikacyjna dla gry Lords of The Fallen po raz kolejny doceniona na międzynarodowej scenie.
czytaj więcej »
więcej news »
Grzegorz Szczepański
Dialog społeczny dla Polskiego LNG, Mam SM, Mam Haka Na Raka, Program Droga do siebie, Grolsch Slacliner, Kongres Kobiet, Alco-Casco
Facebook, Microsoft, Boeing 787 Dreamliner, P&G, Lidl, Mam Haka Na Raka i wiele innych znakomitych marek