Magellan Awards 2014
Komunikacja premiery gry Lords of the Fallen nagrodzona platyną w kat. „Produkt/usługa konsumencka”
czytaj więcej »
Komunikacja premiery gry Lords of the Fallen nagrodzona platyną w kat. „Produkt/usługa konsumencka”
Blog H+K Strategies
O rozumieniu otaczającego nas świata.
czytaj więcej »
O rozumieniu otaczającego nas świata.
Dialog Społeczny Polskiego LNG
Pierwszy w Polsce pełny dialog z interesariuszami spółki Skarbu Państwa
czytaj więcej »
Pierwszy w Polsce pełny dialog z interesariuszami spółki Skarbu Państwa
Windows 8.1 w Polsce
Wehikuł czasu motywem przewodnim premiery Microsoft
czytaj więcej »
Wehikuł czasu motywem przewodnim premiery Microsoft
Boeing 787 Dreamliner
Cała Polska słyszała o tym lądowaniu!
czytaj więcej »
Cała Polska słyszała o tym lądowaniu!
Facebook
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
czytaj więcej »
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
P&G Olympics
Koordynacja największej globalnej kampanii w 175-letniej historii firmy Procter & Gamble.
czytaj więcej »
Koordynacja największej globalnej kampanii w 175-letniej historii firmy Procter & Gamble.
Mam Haka na Raka
Zmieniamy postawy młodych Polaków wobec profilaktyki nowotworowej.
czytaj więcej »
Zmieniamy postawy młodych Polaków wobec profilaktyki nowotworowej.
Pascal kontra Okrasa - kampania sieci sklepów Lidl
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
czytaj więcej »
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
Kongres Kobiet
Sukces pierwszego Kongresu Kobiet - Prezydent podpisuje ustawę.
czytaj więcej »
Sukces pierwszego Kongresu Kobiet - Prezydent podpisuje ustawę.
Previous banner
Next banner
Jedna z wiodących agencji komunikacyjnych w Polsce
PR korporacyjny, PR Technologii, Brand PR, Healthcare i CSR
Arsenał narzędzi każdego PR-owca to co najmniej klika pozycji, wśród których niepodzielnie powinno rządzić jedno: słowo.

News

H+K Strategies poprowadzi działania komunikacyjne dla Grupy KRUK

17 marca 2015
Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała roczny kontrakt z Grupą KRUK – liderem rynku zarządzania wierzytelnościami. Umowa obowiązuje od marca tego roku.
czytaj więcej »

Nowa kampania PR dla marki Aquafresh® z H+K Strategies

4 marca 2015
Do grona klientów H+K Strategies dołączył Aquafresh®, jedna z wiodących marek produktów do higieny jamy ustnej na świecie należąca do GSK Consumer Healthcare. Agencja została wybrana w drodze przetargu. 
czytaj więcej »
więcej news »
Grzegorz Szczepański
Dialog społeczny dla Polskiego LNG, Mam SM, Mam Haka Na Raka, Program Droga do siebie, Grolsch Slacliner, Kongres Kobiet, Alco-Casco
Facebook, Microsoft, Boeing 787 Dreamliner, P&G, Lidl, Mam Haka Na Raka i wiele innych znakomitych marek