Lords of the Fallen - o projekcie
Case study z wielokrotnie nagradzanej kampanii komunikacji premiery gry Lords of the Fallen.
czytaj więcej »
Case study z wielokrotnie nagradzanej kampanii komunikacji premiery gry Lords of the Fallen.
Blog H+K Strategies
O rozumieniu otaczającego nas świata.
czytaj więcej »
O rozumieniu otaczającego nas świata.
Dialog Społeczny Polskiego LNG
Pierwszy w Polsce pełny dialog z interesariuszami spółki Skarbu Państwa
czytaj więcej »
Pierwszy w Polsce pełny dialog z interesariuszami spółki Skarbu Państwa
Windows 8.1 w Polsce
Wehikuł czasu motywem przewodnim premiery Microsoft
czytaj więcej »
Wehikuł czasu motywem przewodnim premiery Microsoft
Boeing 787 Dreamliner
Cała Polska słyszała o tym lądowaniu!
czytaj więcej »
Cała Polska słyszała o tym lądowaniu!
Facebook
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
czytaj więcej »
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
P&G Olympics
Koordynacja największej globalnej kampanii w 175-letniej historii firmy Procter & Gamble.
czytaj więcej »
Koordynacja największej globalnej kampanii w 175-letniej historii firmy Procter & Gamble.
Mam Haka na Raka
Zmieniamy postawy młodych Polaków wobec profilaktyki nowotworowej.
czytaj więcej »
Zmieniamy postawy młodych Polaków wobec profilaktyki nowotworowej.
Pascal kontra Okrasa - kampania sieci sklepów Lidl
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
czytaj więcej »
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
Kongres Kobiet
Sukces pierwszego Kongresu Kobiet - Prezydent podpisuje ustawę.
czytaj więcej »
Sukces pierwszego Kongresu Kobiet - Prezydent podpisuje ustawę.
Previous banner
Next banner
Jedna z wiodących agencji komunikacyjnych w Polsce
PR korporacyjny, PR Technologii, Brand PR, Healthcare i CSR
Tylko ścisła współpraca środowiska medycznego, a przede wszystkim dialog ekspertów z różnych dziedzin, jest szansą na uzdrowienie polskiej służby zdrowia.

News

Proton 2015 dla zespołu H+K Strategies

11 czerwca 2015
Krzysztof Rygiel, Kamil Ściana i Rafał Sałak nagrodzeni Protonem w kategorii "Osoba/zespół w firmie PR".
czytaj więcej »

SABRE Award 2015 dla H+K Strategies za Lords of the Fallen

21 maja 2015
To jedyna złota statuetka zdobya w kategorii głównej, która w tym roku trafiła do Polski.
czytaj więcej »
więcej news »
Grzegorz Szczepański
Dialog społeczny dla Polskiego LNG, Mam SM, Mam Haka Na Raka, Program Droga do siebie, Grolsch Slacliner, Kongres Kobiet, Alco-Casco
Facebook, Microsoft, Boeing 787 Dreamliner, P&G, Lidl, Mam Haka Na Raka i wiele innych znakomitych marek