Złote Spinacze: H+K Strategies pośród najbardziej nagrodzonych agencji
Potrójna nagroda za projekty #OcalKsiazki i Lords of the Fallen - największa polska superprodukcja 2014 r.
czytaj więcej »
Potrójna nagroda za projekty #OcalKsiazki i Lords of the Fallen - największa polska superprodukcja 2014 r.
Raport Hill+Knowlton Strategies
Preferencje informacyjne polskich polityków.
czytaj więcej »
Preferencje informacyjne polskich polityków.
Lords of the Fallen - o projekcie
Case study z wielokrotnie nagradzanej kampanii komunikacji premiery gry Lords of the Fallen.
czytaj więcej »
Case study z wielokrotnie nagradzanej kampanii komunikacji premiery gry Lords of the Fallen.
Dialog Społeczny Polskiego LNG
Pierwszy w Polsce pełny dialog z interesariuszami spółki Skarbu Państwa
czytaj więcej »
Pierwszy w Polsce pełny dialog z interesariuszami spółki Skarbu Państwa
Boeing 787 Dreamliner
Cała Polska słyszała o tym lądowaniu!
czytaj więcej »
Cała Polska słyszała o tym lądowaniu!
Facebook
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
czytaj więcej »
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
Pascal kontra Okrasa - kampania sieci sklepów Lidl
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
czytaj więcej »
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
Previous banner
Next banner
Jedna z wiodących agencji komunikacyjnych w Polsce
PR korporacyjny, PR Technologii, Brand PR, Healthcare i CSR

News

Hill+Knowlton Strategies rozbudowuje dział Healthcare

18 maja 2016
Do zespołu agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła Magda Gudowska – Jankowska na stanowisko Director Healthcare Practice.
czytaj więcej »

Nowa Group Account Director w Hill+Knowlton Strategies

1 lutego 2016
Katarzyna Fabjaniak-Czerniak dołączyła z początkiem lutego br. do zespołu Hill+Knowlton Strategies. Jako Group Account Director będzie odpowiadała za zarządzanie oraz rozwój strategicznych projektów (accounts) z obszaru komunikacji korporacyjnej i produktowej. Będzie także odpowiadać za rozwój bizne(...)
czytaj więcej »
więcej news »
Grzegorz Szczepański
Dialog społeczny dla Polskiego LNG, Mam SM, Mam Haka Na Raka, Program Droga do siebie, Grolsch Slacliner, Kongres Kobiet, Alco-Casco
Facebook, Microsoft, Boeing 787 Dreamliner, P&G, Lidl, Mam Haka Na Raka i wiele innych znakomitych marek