Nowy blog H+K Strategies
Obserwujemy i analizujemy najnowsze trendy w komunikacji.
czytaj więcej »
Obserwujemy i analizujemy najnowsze trendy w komunikacji.
Politycy na Twitterze
Kogo obserwują polscy parlamentarzyści? Przeczytaj nasz raport.
czytaj więcej »
Kogo obserwują polscy parlamentarzyści? Przeczytaj nasz raport.
Pośle, Posłanko, Czytelniku – ocal książki!
Hill + Knowlton Strategies na rzecz Ustawy o książce
czytaj więcej »
Hill + Knowlton Strategies na rzecz Ustawy o książce
Holmes Report EMEA SABRE Awards: H+K Strategies wybrana najlepszą agencją PR w regionie
Polskie biuro Hill+Knowlton zdobywa jedną z dwóch złotych statuetek, które powędrowały do Polski.
czytaj więcej »
Polskie biuro Hill+Knowlton zdobywa jedną z dwóch złotych statuetek, które powędrowały do Polski.
Lords of the Fallen - o projekcie
Case study z wielokrotnie nagradzanej kampanii komunikacji premiery gry Lords of the Fallen.
czytaj więcej »
Case study z wielokrotnie nagradzanej kampanii komunikacji premiery gry Lords of the Fallen.
Pascal kontra Okrasa - kampania sieci sklepów Lidl
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
czytaj więcej »
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
Facebook
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
czytaj więcej »
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
Previous banner
Next banner
Jedna z wiodących agencji komunikacyjnych w Polsce
PR korporacyjny, PR Technologii, Brand PR, Healthcare i CSR

W pewnym sensie wszyscy jesteśmy pacjentami. Bez względu na wykonywany zawód, status społeczny czy wiek problemy zdrowotne wydają się najbardziej demokratycznymi. Dotyczą każdego, bez wyjątku. Dlatego realizacja odpowiedzialnej polityki zdrowotnej może być jednym z najdokładniejszych barometrów politycznej odpowiedzialności społecznej. Aktualnie uczestniczymy w procesie zmian i reorganizacji w polskim systemie ochrony zdrowia. W bliskiej przyszłości wejdą w […]


News

Politycy na Twitterze: kogo obserwują polscy parlamentarzyści?

19 stycznia 2017
Sprawdziliśmy, kogo na Twitterze obserwują polscy parlamentarzyści. Rezultatem badania, które przeprowadzono na początku grudnia ubiegłego roku we współpracy z serwisem Twiangulate, jest już trzecia edycja rankingu kont twitterowych najchętniej śledzonych przez polskich polityków. 
czytaj więcej »

H+K Strategies na 33. miejscu w światowym rankingu najlepszych kampanii Global SABRE Awards

26 października 2016
Kampania #Ocalksiązki autorstwa Hill+Knowlton Strategies, zajęła 33. miejsce w gronie 40 najlepszych światowych projektów, które otrzymały nagrodę Global SABRE Awards oraz 33. miejsce spośród 300 zwycięzców konkursów regionalnych.
czytaj więcej »
więcej news »
Grzegorz Szczepański
Dialog społeczny dla Polskiego LNG, Mam SM, Mam Haka Na Raka, Program Droga do siebie, Grolsch Slacliner, Kongres Kobiet, Alco-Casco
Facebook, Microsoft, Boeing 787 Dreamliner, P&G, Lidl, Mam Haka Na Raka i wiele innych znakomitych marek