Nowy blog H+K Strategies
Obserwujemy i analizujemy najnowsze trendy w komunikacji.
czytaj więcej »
Obserwujemy i analizujemy najnowsze trendy w komunikacji.
Politycy na Twitterze
Kogo obserwują polscy parlamentarzyści? Przeczytaj nasz raport.
czytaj więcej »
Kogo obserwują polscy parlamentarzyści? Przeczytaj nasz raport.
Pośle, Posłanko, Czytelniku – ocal książki!
Hill + Knowlton Strategies na rzecz Ustawy o książce
czytaj więcej »
Hill + Knowlton Strategies na rzecz Ustawy o książce
Holmes Report EMEA SABRE Awards: H+K Strategies wybrana najlepszą agencją PR w regionie
Polskie biuro Hill+Knowlton zdobywa jedną z dwóch złotych statuetek, które powędrowały do Polski.
czytaj więcej »
Polskie biuro Hill+Knowlton zdobywa jedną z dwóch złotych statuetek, które powędrowały do Polski.
Lords of the Fallen - o projekcie
Case study z wielokrotnie nagradzanej kampanii komunikacji premiery gry Lords of the Fallen.
czytaj więcej »
Case study z wielokrotnie nagradzanej kampanii komunikacji premiery gry Lords of the Fallen.
Pascal kontra Okrasa - kampania sieci sklepów Lidl
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
czytaj więcej »
Dwóch kucharzy zmienia oblicze polskiej kuchni.
Facebook
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
czytaj więcej »
Najważniejsze społecznościowe wydarzenie roku w Polsce.
Previous banner
Next banner
Jedna z wiodących agencji komunikacyjnych w Polsce
PR korporacyjny, PR Technologii, Brand PR, Healthcare i CSR

Od kwietnia 2017 roku zespół H+K Strategies realizuje działania komunikacyjne wokół drugiej edycji zawodów „Starcie Szlifierzy”, których inicjatorem i organizatorem jest firma 3M. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, kompleksowa obsługa media relations oraz wsparcie 3M w prowadzeniu działań social media, a także współpraca z influencerami. Za realizację projektu po stronie H+K Strategies odpowiedzialny jest […]


News

Politycy na Twitterze: kogo obserwują polscy parlamentarzyści?

19 stycznia 2017
Sprawdziliśmy, kogo na Twitterze obserwują polscy parlamentarzyści. Rezultatem badania, które przeprowadzono na początku grudnia ubiegłego roku we współpracy z serwisem Twiangulate, jest już trzecia edycja rankingu kont twitterowych najchętniej śledzonych przez polskich polityków. 
czytaj więcej »

H+K Strategies na 33. miejscu w światowym rankingu najlepszych kampanii Global SABRE Awards

26 października 2016
Kampania #Ocalksiązki autorstwa Hill+Knowlton Strategies, zajęła 33. miejsce w gronie 40 najlepszych światowych projektów, które otrzymały nagrodę Global SABRE Awards oraz 33. miejsce spośród 300 zwycięzców konkursów regionalnych.
czytaj więcej »
więcej news »
Grzegorz Szczepański
Dialog społeczny dla Polskiego LNG, Mam SM, Mam Haka Na Raka, Program Droga do siebie, Grolsch Slacliner, Kongres Kobiet, Alco-Casco
Facebook, Microsoft, Boeing 787 Dreamliner, P&G, Lidl, Mam Haka Na Raka i wiele innych znakomitych marek