Nagrody i Wyróżnienia

Nagrody i Wyróżnienia

Nagrody Public Relations

2016:
 
  • SABRE Awards EMEA 2016 - Gold Sabre Award, kampania  #OcalKsiążki
2015:
  • Człowiek PR roku 2015 magazynu BRIEF dla Grzegorza Szczepańskiego
  • Złote Spinacze 2015 - Złoty Spinacz w kat. Public Affairs i Lobbying za kampanię #OcalKsiążki
  • Złote Spinacze 2015 - Złoty Spinacz w kat. Kultura i Media za kampanię #OcalKsiążki
  • Złote Spinacze 2015 - Złoty Spinacz w kat. Technologia, IT i telekomunikacja za launch gry Lords of the Fallen
  • Proton 2015 - "Osoba/zespół w firmie PR-owskiej" za dokonania zespołu w składzie: Krzysztof Rygiel, Kamil Ściana, Rafał Sałak
  • SABRE Awards EMEA 2015 - Gold Sabre Award, launch gry Lords of the Fallen
  • 2014 Magellan Awards - Platinum Award, launch gry Lords of the Fallen
  • 2014 Magellan Awards - Most News Coverage, launch gry Lords of the Fallen
  • 2014 Magellan Awards - Top 25 Communications Campaigns of 2014, launch gry Lords of the Fallen
2014:​
  • Złoty Spinacz: Nagroda Główna w kategorii PR korporacyjny - Polskie LNG "Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i swpółpracy, historia pisana dialogiem"
  • Złoty Spinacz: Nagroda Główna w kategorii Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka - Polskie LNG "Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i swpółpracy, historia pisana dialogiem"
2013
  • European Excellence Award w kategorii Kampanie narodowe i regionalne: Polska, Rosja, Ukraina - „Mam Haka na Raka” (VI edycja - czerniak)
2012
  • Impactor 2011 w kategorii Projekt CSR Roku 2011 - „Mam Haka na Raka” (IV edycja - rak płuca)
2011
  • European Excellence Award w kategorii Kampanie narodowe i regionalne: Polska, Rosja, Ukraina - Program „Droga do Siebie”
  • Webstar Internautów 2011 w kategorii: Edukacja i praca"- Mam Haka na Raka
  • Cannes PR Lions 2011: Srebrny Lew w kategorii "Healthcare"- Mam SM
  • Kampania Społeczna Roku 2010: Nagroda Główna w kategorii „Inicjatywy społeczne firm” - Mam SM
2010
  • European Excellence Award w kategorii Zdrowie- Mam SM
  • Specjalne podziękowanie „Serca Serc” od Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego - Mam SM
2009
  • Złoty Spinacz: Nagroda Główna w kategorii „Kampania Edukacyjna” - Alko-Casco: Alkomat w każdym aucie
2008
  • Dobroczyńca Roku 2008 w kategorii „Pomoc Społeczna” - Hill & Knowlton dla Ashoka Innowatorzy dla Dobra Publicznego
  • European Excellence Awards w kategorii "Kampanie Narodowe i Regionalne" - Mam Haka Na Raka
  • Złote Spinacze: Nagroda główna w kategorii „Public Affairs i Lobbing” - Festiwal Promocji Miast i Regionów
2004
  • Złote Spinacze: Nagroda główna w kategorii Kampania Społeczna - Potrzebna Encyklopedia!
 

Wyróżnienia Public Relations


2013
  • Złote Spinacze: Wyróżnienie w kategorii „Launch nowego produktu, usługi lub firmy” – Microsoft, premiera Windows 8
  • Złote Spinacze: Wyróżnienie w kategorii Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne) – Launch Vicks – nowej marki leków na objawy przeziębienia i grypy w Polsce
  • Złote Spinacze: Wyróżnienie w kategorii PR produktu - Frito Lay Poland, Komunikacja promocji "Jaki to smak?" wprowadzajcej 4 smaki chipsów Lay's
  • Złote Spinacze: Wyróżnienie w kategorii Sektor spożywczy - Frito Lay Poland, Komunikacja promocji "Jaki to smak?" wprowadzajcej 4 smaki chipsów Lay's
2012
  • Złote Spinacze: Wyróżnienie w kategorii PR korporacyjny- Procter and Gamble, „Dziękuję Ci, Mamo”
  • Kampania Społeczna 2011: Nominacja w kategorii firmy komercyjne i fundacje firm: kampania „Rozmowy o czasie”
2011
  • Cannes Lions 2011: Finalista w kategorii “Best Use of Digital PR” – kampania Mam SM
  • European Excellence Awards 2011: Nominacja w kategorii: Zdrowie – MAM HAKA NA RAKA
  • Communiqué Awards 2011: Nominacja w kategorii Excellence in Digital Communications - kampania Mam SM
  • Communiqué Awards 2011: Specjalna nominacja jury za innowacyjną kampanię w kategorii Judge’s Special Award for Innovation – kampania Mam SM
  • IPRA Golden World Awards 2011: Nominacja w kategorii Digital Media Relations – kampania Mam SM
  • IPRA Golden World Awards 2011: Nominacja kategorii NGO campaign (kampanie organizacji pozarządowych) - Zdrowa Gmina
  • SABRE Awards 2011: Nominacja w kategorii Baltic Region – kampania Mam SM
  • Digital Communication Awards: Nominacja w kategorii CSR communication – kampania Mam SM
  • Złote Spinacze: nominacja w kategorii: event komercyjny – Velux 5 Oceans
2010
  • Złote Spinacze: nominacja w kategorii: kampania edukacyjna - kampania Mam SM
  • Złote Spinacze: nominacja w kategorii: event komercyjny - Slackliner w centrum Warszawy – relaunch marki Grolsch
  • Złote Spinacze: nominacja w kategorii specjalnej : kreatywność - Slackliner w centrum Warszawy – relaunch marki Grolsch
  • Złote Spinacze: Wyróżnienie w kategorii „Kampania edukacyjna” - Mam SM


2009
  • Złote Spinacze: nominacja w kategorii Public Affairs &Lobbing - Kongres Kobiet Polskich
  • Złote Spinacze: nominacja w kategorii specjalnej: Efektywność - Kongres Kobiet Polskich
  • Kampania Społeczna Roku 2009: Wyróżnienie w kategorii „Inicjatywy Społeczne” - Kongres Kobiet
  • Kampania Społeczna Roku 2008: Wyróżnienie w kategorii „Kampanie Firm Komercyjnych i Fundacji Firm” - Mam Haka na Raka


2008
  • Złote Spinacze: nominacja w kategorii: kampania społeczna – MAM HAKA NA RAKA
  • Złote Spinacze: nominacja w kategorii: kampania edukacyjna - Kampania na Rzecz Świadomego Rodzicielstwa "Kiedy 1+1=3"
  • SABRE Awards: nominacja w kategorii: CSR – MAM HAKA NA RAKA
  • Złote Spinacze: Wyróżnienie w kategorii „Kampania Społeczna” - Mam Haka na Raka
2007
  • Złote Spinacze: Wyróżnienie w kategorii „Public Affairs i Lobbing” - Festiwal Promocji Miast Polskich
2003
  • Złote Spinacze: Wyróżnienie w kategorii „Kampania Społeczna” - Polskie Danie dla Europy