Czym się zajmujemy?
Kampanie, które zyskały uznanie w Polsce i na świecie

Dołącz do nas

Branża PR i szeroko pojętej komunikacji rozwija się bardzo dynamicznie. Zmienia się zarówno specyfika oczekiwań naszych klientów jak rodzaj oferowanych przez nas usług. W związku z tym H+K Strategies nieustannie poszukuje nowych utalentowanych kandydatów na stanowiska Account Executive oraz Associate.

 
Do naszego zespołu poszukujemy osób zarówno z doświadczeniem, jak również świeżo upieczonych absolwentów uczelni wyższych. Wierzymy, że takie połączenie młodej krwi ze znajomością PR-owego rzemiosła daje najlepsze efekty. Chcemy wyznaczać trendy na rynku i oferować kreatywne oraz zaawansowane technologicznie rozwiązania dla naszych klientów.
 
Dlatego od kierunku studiów i wykształcenia bardziej interesuje nas osobowość, kreatywność oraz zainteresowania, jak również umiejętność myślenia i formułowania rozwiązań poza utartymi schematami. Wysoko cenimy wiedzę ekspercką, więc jeśli czujesz się mocny lub mocna w konkretnej dziedzinie czy branży, a nigdy wcześniej nie pracowałeś/aś w agencji PR, to także chętnie zapoznamy się z Twoim CV.
 
Pracujemy na stałe i projektowo z tak prestiżowymi międzynarodowymi firmami jak Facebook, Boeing, Spotify, Uber, dlatego też biegła znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z klientem jest dla nas koniecznym warunkiem. Cenimy także umiejętności dodatkowe, np. graficzne, programistyczne, nawet jeśli są aktualnie tylko Twoim hobby. 


Na Twoją aplikację czekamy pod adresem praca@hkstrategies.com.


Chcesz o coś zapytać, zanim prześlesz nam CV? Skontaktuj się z nami.


Staż


Prowadzimy także stały nabór studentów, którzy chcą się dowiedzieć czym jest PR i jak wygląda praca w międzynarodowej agencji.


Najlepszym studentom po zakończeniu 3 miesięcznego stażu proponujemy przedłużenie współpracy na stanowisku Account Assistant.


Jeśli dobrze znasz angielski i chciałbyś rozpocząć karierę zawodową w H+K Strategies, wyślij swoją aplikację na adres praca@hkstrategies.com.