22 maja 2014

H+K Strategies dla marki Tiger

Hill+Knowlton Strategies rozpoczęło współpracę z marką Tiger. Agencja odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacji PR dla dwóch nowych wariantów funkcjonalnych napoju energetycznego: TIGER Mental i TIGER Restart.
H+K Strategies dla marki Tiger
Tiger – czołowa polska marka w kategorii napojów energetycznych, której wyłącznym dystrybutorem jest Grupa Maspex Wadowice, wybrała agencję Hill+Knowlton Strategies do współpracy w zakresie działań PR. Agencja odpowiadać będzie za przygotowanie i realizację kampanii PR w mediach tradycyjnych i w Internecie.
Za realizację projektu po stronie agencji odpowiadają: Maciej Szaroleta (Brand Practice Director) i Katarzyna Bartoszkiewicz (Account Executive).
,,Nowe produkty marki Tiger opierają się na potrzebach konsumenckich nieobecnych do tej pory w komunikacji „energetyków”. Poszerzają kategorię o nowe okazje spożycia. Daje nam to możliwość opowiadania ciekawych i angażujących historii wpisujących markę w codzienne doświadczenie konsumenta. Cieszymy się, że H+K Strategies będzie mogło być częścią tego ważnego rynkowo wydarzenia” – komentuje Maciej Szaroleta, Brand Practice Director. 
Launchowi produktów od kilku tygodniu towarzyszy kampania reklamowa  przygotowana przez agencję Young & Rubicam. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Kontakt :

Maciej Szaroleta
Chief Strategist, Brand Practice Director

phone: +48 22 536 38 00
email: maciej.szaroleta@hkstrategies.com