6 grudnia 2013

Hill+Knowlton Strategies Laureatem European Excellence Award 2013

VI edycja Ogólnopolskiego Programu Dla Młodzieży “MAM HAKA NA RAKA” otrzymała prestiżową nagrodę European Excellence Award w kategorii kampanie narodowe i regionalne (Polska, Rosja, Ukraina).
Hill+Knowlton Strategies Laureatem European Excellence Award 2013
Jury międzynarodowego konkursu uznało projekt H+K Strategies za najlepszy w tej kategorii. Wśród projektów nominowanych były także inne polskie agencje: Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants (kampania „Podziel się radością” dla Coca-Cola Poland Services) oraz 24/7 PR wraz z 24/7 Digital (projekt Truthseekers dla McDonald’s) oraz CROS (projekt First International Social Innovations Conference dla Lukoil) i SPN Ogilvy (projekt: Santa‘s Residence dla Ukrpochta - Ukrainian Mail).


„European Excellence Award to bardzo ważna nagroda branżowa. Cieszymy się, że kolejny raz trafia w nasze ręce. Specjalizujemy się w ogólnopolskich kampaniach społecznych, które mają duże znaczenie dla zdrowia Polaków. Potwierdzają to efekty, więc jest nam niezwykle miło, że doceniło je także międzynarodowe jury." - komentuje Izabela Sałamacha, Associate Director Healthcare Practice. - „Nie byłoby to jednak możliwe bez ogromnego zaangażowania konsultantów w VI edycję Mam Haka na Raka poświęconą czerniakowi, dlatego gratulacje i podziękowania dla wszystkich, którzy przyczynili się do tego sukcesu."
 


Nagrody European Excellence Awards mają na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem „Communication Director Magazine”.
 
Ogłoszenie zwycięzców odbyło się 5 grudnia podczas uroczystej gali
w Postpalast w Monachium.
 
Program Dla Młodzieży Mam Haka na Raka jest ogólnopolską kampanią skierowaną do młodzieży szkół ponadgimnazjalnych w całej Polsce. Jego celem jest wykształcenie w polskim społeczeństwie postaw prozdrowotnych dotyczących profilaktyki chorób nowotworowych. Program zwiększa świadomość nt. nowotworów wśród młodych ludzi, angażując ich w działania lokalne oraz opracowanie projektu kampanii społecznej. W efekcie działań VI edycji programu powstała ogólnopolska kampania Obserwuj znamiona promująca profilaktykę czerniaka (www.obsewrujznamiona.pl).


Organizatorem Programu jest Polska Unia Onkologii. Partnerem strategicznym jest firma GlaxoSmithKline.


Więcej informacji na www.excellence-awards.eu.