30 czerwca 2014

Hill+Knowlton Strategies jedną z najlepszych agencji PR w Polsce

Hill+Knowlton Strategies zajęło czwarte miejsce w rankingu. Zapraszamy do krótkiego podsumowania tego raportu.
Hill+Knowlton Strategies jedną z najlepszych agencji PR w Polsce
To już druga edycja rankingu agencji PR w oparciu o standard Fee Income. Tym razem w rankingu wzięły udział praktycznie wszystkie liczące się agencje public relations działające w Polsce. Z tym większą satysfakcją odnotowaliśmy fakt, że Hill+Knowlton Strategies zajmuje silną pozycję w czołówce rynku, ze zdecydowanie wyróżniającym portfelem klientów, najbardziej cenionych międzynarodowych firm i marek. Zaufali nam m.in.: Facebook, Spotify, Microsoft, Boeing, Nokia, Panasonic, Vicks czy Lidl. To dowód na profesjonalny poziom pracy naszych konsultantów, zdobywający najwyższe uznanie na rynku.
 
Ranking wg Fee Income to międzynarodowy standard. Na zachodzie firmy PR ścigają się o to, kto zbiera największą profesjonalną pulę. Nie chodzi tutaj o wynik ekonomiczny per se (przychody ogółem), tylko o zdolność do przyciągania wynagrodzenia za usługi doradcze. Raport wskazuje, że public relations nie jest prostym realizowaniem usług promocyjnych za mniejsze budżety (tzw. cheap advertising), tylko świadomym zarządzaniem reputacją, zespołem działań nastawionych na umocnienie/poprawę rynkowej pozycji organizacji/firmy, która wzmacnia jej wynik handlowy.
 
Raport został przygotowany przez firmę Strategia Audit na zlecenie Związku Firm Public Relations. Całość przygotowano na podstawie Kryterium Fee income oraz przychodów ze sprzedaży za 2013 r.