8 listopada 2013

Hill+Knowlton Strategies nominowany do European Excellence Award 2013

Realizowany przez Hill+Knowlton Strategies projekt Mam Haka na Raka zdobył nominację do prestiżowej nagrody Europen Excellence Award 2013.
Hill+Knowlton Strategies nominowany do European Excellence Award 2013
Międzynarodowe jury konkursu wyróżniło projekt H+K Strategies spośród ponad 1500 nadesłanych zgłoszeń. VI edycja Ogólnopolskiego Programu Dla Młodzieży Mam Haka na Raka, dedykowana czerniakowi, uzyskała nominację w kategorii kampanii narodowych i regionalnych (Polska, Rosja, Ukraina) jako projekt z Polski.
 
„Nasza nominacja to dowód, że realizujemy projekty na wysokim poziomie, doceniane przez międzynarodowych specjalistów” – komentuje Izabela Sałamacha, Healthcare Practice Manager w H+K Strategies. – „Mam Haka na Raka to wyjątkowa kampania, angażująca wiele podmiotów, środowisk, społeczności, przez co niełatwa do realizacji, ale niezwykle satysfakcjonująca, bo niemal każdego dnia można dostrzegać efekty włożonej pracy. W kampaniach społecznych jest to przecież najważniejsze. Dzięki skutecznym narzędziom, umiejętnie dobranym przekazom i partnerom zmieniamy postawy Polaków”.
 
Nagrody European Excellence Awards mają na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem „Communication Director Magazine”.
 
Więcej informacji na temat projektu: Mam Haka na Raka