2 kwietnia 2014

Hill+Knowlton Strategies z nominacją do SABRE Award

VI edycja kampanii „Mam Haka na Raka” współorganizowanej przez H+K Strategies została nominowana do nagrody SABRE. Rozstrzygnięcie już 20 maja.
Hill+Knowlton Strategies z nominacją do SABRE Award
VI edycja Ogólnopolskiego Programu „Mam Haka na Raka" poświęcona była profilaktyce czerniaka. W każdym roku w Polsce stwierdza się około 2500 nowych zachorowań na czerniaka, a 1200 osób umiera z tego powodu. Celem kampanii, poprzez nawoływanie do obserwacji znamion na ciele, była zmiana niepokojących statystyk.


Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” to ogólnopolska inicjatywa skierowana do młodzieży szkół ponadgimnazjalnych. Jego celem jest umiejętne zaangażowanie młodych ludzi w proces edukacyjny związany z profilaktyką nowotworową. Głównym zadaniem postawionym przed Hakowiczami jest zorganizowanie działań lokalnych oraz zaprojektowanie kampanii społecznej. VI edycję Programu koordynował zespół konsultantów działu Healthcare w H+K Strategies.