12 września 2013

Maciej Szaroleta, Brand Practice Director w H+K Strategies, komentuje kryzys PKO BP związany z przeciążeniem systemu informatycznego kont Inteligo.

Wszystko sprawia wrażenie potężnego zamieszania komunikacyjnego, którego skutkiem ubocznym jest niedoinformowany konsument.
Maciej Szaroleta, Brand Practice Director w H+K Strategies, komentuje kryzys PKO BP związany z przeciążeniem systemu informatycznego kont Inteligo.
Przy tak wielkiej zmianie technologicznej można przecież oczekiwać przejściowych problemów. Należy jednak przygotować na nie ludzi szczególnie, gdy ci wyposażeni są w broń masowego rażenia: internet i media społecznościowe. Dziś zanim dokona się wielkiej zmiany w wielkiej marce należy zadać sobie kluczowe pytanie: „czy na pewno wszyscy nasi klienci wiedzą co ich czeka i rozumieją konsekwencje?



Kontakt :

Maciej Szaroleta
Chief Strategist, Brand Practice Director

phone: +48 22 536 38 00
email: maciej.szaroleta@hkstrategies.com