12 stycznia 2016

Netizens nowym partnerem technologicznym H+K Strategies

Dzięki temu agencja Hill+Knowlton Strategies wzbogaciła swoją ofertę o rozwiązania z zakresu kreatywnej inżynierii.
Netizens nowym partnerem technologicznym H+K Strategies
Hill+Knowlton Strategies rozpoczęła współpracę z Innowacyjnym Domem Produkcyjnym Netizens. Dzięki temu agencja wzbogaciła swoją ofertę o rozwiązania z zakresu kreatywnej inżynierii. Współpraca z Netizens i ich działem R&D daje H+K Strategies możliwość uzupełnienia oferty komunikacyjnej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. 


Propozycje programowe dla obecnych i przyszłych klientów H+K będą od dzisiaj uzupełniane o innowacyjne rozwiązania bazujące na najnowszych trendach w komunikacji i technologii, takich jak Internet rzeczy, rzeczywistość rozszerzona, smarttags, czy physical interaction.


Współpraca obu firm jest odpowiedzią na kluczowe zmiany na rynku. Technologia zaczyna przenikać wszystkie obszary komunikacji, a konsumenci oczekują od marek, by mówiły do nich w nowoczesny sposób. W konsekwencji, klienci zaczynają domagać się nowatorskich rozwiązań, które bardziej przyciągną uwagę zarówno mediów, jak i ich bezpośrednich odbiorców.


Grzegorz Szczepański, CEO H+K Strategies podsumowuje decyzję swojej firmy: „Oprócz oferowania klientom Agencji tradycyjnych usług PR na najwyższym poziomie, konsekwentnie rozszerzamy nasze kompetencje i możliwości o najnowsze trendy rynkowe. Aby przygotować naprawdę skuteczną kampanię potrzebne są dwa podstawowe elementy. Po pierwsze musimy rozumieć rynek i naszych odbiorców – tu pomocne są tradycyjne narzędzia komunikacyjne, po drugie – musimy przekuć to w skuteczne działanie, obejmujące również wykorzystanie nowoczesnych technologii. Jako agencja mająca doświadczenie w pracy dla największych marek technologicznych świata, jak Facebook, Microsoft, Spotify czy Uber, jesteśmy przekonani o wzrastającym znaczeniu innowacyjnych rozwiązań w komunikacji. Stąd pomysł na połączenie kompetencji: strategiczno-kreatywnej ekspertyzy H+K Strategies i technologicznego doświadczenia Netizens.”


Witold Kempa, CEO Netizens potwierdza: „Przygotowując strategię rozwoju kompetencji Netizens jako domu produkcyjnego dostarczającego usługi z zakresu kreatywnej inżynierii marzyliśmy, aby w przyszłości współpracować z liderami rynku, do których niewątpliwie zaliczamy H+K. Ich strategiczna wiedza i kreatywność uzupełniona o innowacyjne koncepcje inżynierii kreatywnej tworzy marketingową mieszankę wybuchową. Mamy nadzieję na inspirujące i niepowtarzalne projekty już wkrótce.”


Za bieżącą obsługę funkcjowania partnerstwa odpowiadają: po stronie Netizens Aneta Zabiegała (Business Development Manager), a po stronie H+K Strategies Maciej Szaroleta (Brand Practice Director).


###


Hill+Knowlton Strategies Poland to jedna z wiodących agencji public relations w Polsce, oferująca szeroki zakres usług doradczych w obszarach komunikacji korporacyjnej, CSR, public affairs, komunikacji wewnętrznej, komunikacji marketingowej, Digital PR i nowych mediów oraz zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. H+K Strategies prowadzi także szkolenia medialne i kryzysowe dla osób odpowiedzialnych za komunikację i sprawy korporacyjne. Agencja jest obecna w Polsce od 1998 r. O jej pozycji rynkowej świadczą liczne nagrody zdobyte w prestiżowych konkursach branżowych m.in. Cannes PR Lions, SABRE, European Excellence Awards, Złote Spinacze i nagrody Impactor. W 2015 roku Agencja H+K Strategies zdobyła największą liczbę wyróżnień branżowych spośród wszystkich działających w Polsce agencji public relations, w tym m. in. 3 Złote Spinacze, 2 nagrody Magellan Awards oraz złoto SABRE.


Hill+Knowlton Strategies jest jedną z największych firm public relations na świecie, założoną w 1927 roku w Cleveland, Ohio. Obecnie w strukturach firmy pracuje ponad 2000 pracowników w 86 biurach, w 46 krajach na całym świecie. Hill+Knowlton Strategies Poland jest członkiem założycielem Związku Firm Public Relations.


###


Interaktywny Dom Produkcyjny Netizens działa w obszarach:dostarczania innowacyjnych rozwiązań z obszaru elektroniki, technologii oraz oprogramowania, opracowywanych i dostosowywanych do koncepcji strategicznych naszych partnerów, 
projektowania i produkcji oprogramowania i aplikacji mobilnych,  
instalacji interaktywnych.  


Wśród kompetencji firmy znaleźć można również szeroko pojętą reklamę online. Netizens dzięki swojej ofercie jest technologicznym dopełnieniem kompetencji agencji marketingowych i public relations, co umożliwia optymalizację kosztów produkcji zintegrowanych rozwiązań komunikacji marketingowej.


Do klientów Netizens należą zarówno klienci korporacyjni dysponujący własnymi działami marketingu, jak i startupy poszukujące merytorycznego i technologicznego partnera do budowy swoich koncepcji. W portfolio Netizens DIH można znaleźć szeroką gamę projektów: od rozbudowanych serwisów www, systemów b2b czy rozwiązań klasy ERP, poprzez innowacyjne aplikacje mobilne, techniczne produkty i narzędzia promocyjne, aż po rozwiązania dla shopper marketingu i interaktywne instalacje z obszaru OOH marketing.

Kontakt :

Maciej Szaroleta
Chief Strategist, Brand Practice Director

phone: +48 22 536 38 00
email: maciej.szaroleta@hkstrategies.com