4 marca 2015

Nowa kampania PR dla marki Aquafresh® z H+K Strategies

Do grona klientów H+K Strategies dołączył Aquafresh®, jedna z wiodących marek produktów do higieny jamy ustnej na świecie należąca do GSK Consumer Healthcare. Agencja została wybrana w drodze przetargu. 
Nowa kampania PR dla marki Aquafresh® z H+K Strategies
Zespół H+K Strategies będzie odpowiedzialny za działania PR w kampanii wprowadzającej nową linię Aquafresh® Complete Care Ochrona przed Cukrami. Promuje ją postać Kapitana Aquafresh, który zwraca uwagę na obecność cukrów w codziennej diecie i zachęca do doboru odpowiednich preparatów higieny jamy ustnej.
 
Za realizację projektu po stronie agencji odpowiadają Maciej Szaroleta (Brand Practice Director), Alina Zakrzewska (Associate), Aleksandra Daniszewska (Account Executive).

Kontakt :

Maciej Szaroleta
Chief Strategist, Brand Practice Director

phone: +48 22 536 38 00
email: maciej.szaroleta@hkstrategies.com