1 grudnia 2012

Nowy szef działu Brand w Hill and Knowlton Strategies

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies Polska dołączył Maciej Szaroleta, dotychczas Dyrektor Strategii w Galileo Media. W nowej Firmie odpowiadać będzie za rozwój działu odpowiedzialnego za komunikację marketingową.
Nowy szef działu Brand w Hill and Knowlton Strategies
Kompetencje nowego Dyrektora Działu Brand dobrze wpisują się w nową globalną strategię H+K zgodnie z którą Agencja zamierza stopniowo odchodzić od tradycyjnego pojmowania PR w kierunku profesjonalnego doradztwa w zakresie zarządzania reputacją marki.
Przed dołączeniem do H+K Maciej Szaroleta stał na czele Działu Strategii jednej z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych  - Galileo Media. Przewodząc zepołowi specjalistów marketingowych przygotowywał działania interaktywne dla takich marek jak “Tesco dla Szkół”, RWE, Velvet, Polpharma, Tatra, Barilla, Wasa czy BOŚ. Był również odpowiedzialny za zarządzanie budżetem interaktywnym PL2012 – spółki koordynującej EURO2012 w Polsce.


W latach 2007 – 2011 pracując w jednej z największych firm FMCG na polskim rynku – Grupie Żywiec, był Brand Managerem jednej z czołowych polskich marek piwnych  - Warki. Odpowiadał za całościowe zarządzanie brandem ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji, nowych mediów, sponsoringu  i PR.


Doświadczenie strategiczno – marketingowe Macieja Szarolety ma pomóc Hill+Knowlton Strategies przygotowywać nowoczesne rozwiązania PR bazujące na głębokim zrozumieniu rynku, marki i aktualnych wyzwań komunikacyjnych.


„W pracy mojego zespołu szczególny nacisk położymy na analizę marketingowych potrzeb klientów i przełożenie działań PR na konkretne efekty biznesowe. Istotnym wyzwaniem będzie uwzględnienie w naszych propozycjach aktywności “digitalowych”. Dziś media to coraz częściej media elektroniczne. Jeżeli naprawdę chcemy pomagać naszym klientom w budowaniu ich marek musimy uzględniać to w naszych strategiach” – powiedział Maciej Szaroleta.