11 marca 2013

Przeprowadziliśmy launch Spotify na polskim rynku

Agencja H+K Strategies przygotowała i zrealizowała kampanię wprowadzającą na polski rynek markę Spotify – wielokrotnie nagradzany cyfrowy muzyczny serwis streamingowy. Obecnie agencja odpowiada za bieżącą obsługę biura prasowego i polskojęzycznych kanałów social media serwisu.
Przeprowadziliśmy launch Spotify na polskim rynku
„Agencja Hill+Knowlton Strategies prowadziła działania PR-owe w trakcie wprowadzania na polski rynek Spotify, czołowego muzycznego serwisu streamingowego na świecie. Przed wejściem do Polski przeprowadziliśmy dokładną analizę rynku. Jednym z kluczowych założeń było znalezienie silnego partnera, który wesprze nasze cele biznesowe. Rozważaliśmy różne opcje, ostatecznie takim partnerem okazała się być agencja PR – H+K Strategies, której relacje z mediami i aktywności realizowane w mediach społecznościowych przekładają się na osiąganie założonych przez nas celów. Spotify jest przykładem biznesu, który jest blisko użytkownika, a współpraca z agencją PR zapewnia dobrą komunikację z naszymi odbiorcami” – powiedział dla „Rzeczpospolitej” Przemysław Pluta, Spotify New Markets Lead CEE.


Za współpracę ze Spotify odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Tomasza Relewicza i Magdalenę Szulc.

Kontakt :

Jan Ściegienny
Managing Director, Technology Practice Director

phone: +48 22 536 38 00
email: jan.sciegienny@hkstrategies.com