21 maja 2015

SABRE Award 2015 dla H+K Strategies za Lords of the Fallen

To jedyna złota statuetka zdobya w kategorii głównej, która w tym roku trafiła do Polski.

To jedyna złota statuetka zdobyta w kategorii głównej, która w tym roku trafiła do Polski.
SABRE Award 2015 dla H+K Strategies za Lords of the Fallen
Kampania komunikacyjna realizowana przez Hill+Knowlton Strategies przy okazji premiery gry wideo Lords of the Fallen (CI Games) została nagrodzona w konkursie 2015 SABRE Awards EMEA w kategorii: TECHNOLOGY: SOFTWARE.
 
To jedyna statuetka Gold SABRE Award zdobyta w kategorii głównej (nie geograficznej), która w tym roku trafiła do Polski.
 
Nagrodzony projekt był obsługiwany przez zespół w składzie: Tomasz Relewicz, Krzysztof Rygiel, Kamil Ściana i Rafał Sałak.
 
Do tej pory, kampania H+K Strategies zdobyła dwie nagrody i wyróżnienie w konkursie Magellan Awards 2014.


Opis samej kampanii znajduje się w tym miejscu.


Po więcej informacji nt. SABRE Awards zapraszamy na www.holmesreport.com

Kontakt :

Tomasz Relewicz
Account Director, Technology Practice Director

phone: +48 22 536 38 24
email: tomasz.relewicz@hkstrategies.com