26 października 2016

H+K Strategies na 33. miejscu w światowym rankingu najlepszych kampanii Global SABRE Awards

Kampania #Ocalksiązki autorstwa Hill+Knowlton Strategies, zajęła 33. miejsce w gronie 40 najlepszych światowych projektów, które otrzymały nagrodę Global SABRE Awards oraz 33. miejsce spośród 300 zwycięzców konkursów regionalnych.
H+K Strategies na 33. miejscu w światowym rankingu najlepszych kampanii Global SABRE Awards
Global SABRE Awards to nagroda, którą otrzymują tylko najlepsze światowe projekty wyróżniające się w konkursach regionalnych. W tegorocznej edycji z 5000 zgłoszonych wybrano 40 zwycięskich kampanii, w tym z regionu EMEA. Wśród nich jedyny polski projekt to #Ocalksiążki. Nagrody zostały wręczone podczas PRovoke16, 5. edycji Global PR Summit, który odbył się w dniach 24-26 października w Miami.  


Kampania #OcalKsiążki miała na celu zbudowanie poparcia dla Ustawy o książce, której założeniem było wprowadzenie jednolitej ceny na nowości wydawnicze, która obowiązywałaby przez okres 12 miesięcy od ich debiutu na rynku.  


To już 5. nagroda dla kampanii #Ocalksiażki. Projekt został już nagrodzony dwoma Złotymi Spinaczami w 13. edycji konkursu w kategoriach Public Affairs i Lobbying, Kultura i Media, nagrodą Gold SABRE Award (2016) oraz Digital Communication Award (2016).
Więcej informacji o kampanii #Ocalksiażki można przeczytać na stronie