AlkoCasco – Alkomat w każdym Aucie

Nowatorskie podejście, w którym zamiast epatowania makabrą, zostały zaadresowane prawdziwe potrzeby kierowców.
AlkoCasco – Alkomat w każdym Aucie
Komunikację oparto o problem tzw. „nieświadomie pijanych kierowców”. Działania miały wykazać, że problem prowadzenia pod wpływem alkoholu dotyczy większości kierowców, a nie tylko nieodpowiedzialnych jednostek. Kampania była prowadzona w duchu lobbingowym.


Kampania pokazała problem prowadzenia pod wpływem alkoholu w zupełnie nowym świetle. Wskazała jednocześnie na  rozwiązanie problemu – upowszechnienie alkomatów, jako jedynych wiarygodnych urządzeń pomiaru. Dzięki relacjom mediów przekaz kampanii dotarł do milionów czytelników prasy, słuchaczy radiowych i widzów telewizji.


Kampanię doceniła także kapituła konkursu na najlepsze kampanie PR w Polsce i przyznała jej nagrodę Złotego Spinacza 2009 w kategorii Program Edukacyjny.