Lidl - wprowadzenie do oferty szerokiego asortymentu win

Lidl wprowadza Polaków do świata win.
Lidl - wprowadzenie do oferty szerokiego asortymentu win
Lidl - wprowadzenie do oferty szerokiego asortymentu win
Zachęcając Polaków do odbycia podróży po świecie win, Lidl poszerzył portfolio swoich produktów o szeroki asortyment win z najlepszych winnic w Europie.


H+K zorganizowało spotkanie degustacyjne dla szerokiego grona dziennikarzy i bloggerów winnych z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Kluczowym przekazem był stosunek jakości do ceny.


Na potrzeby spotkania zostały przeprowadzone badania dotyczące spożycia wina w Polsce i preferencji Polaków w wyborze tego typu trunku. Na tę okazję przygotowany został także przewodnik „Podróżuj po świecie francuskich win z Pascalem i Okrasą”, który łączył edukację w zakresie samych win, sposobu ich serwowania i degustacji oraz doboru win do określonych potraw.


W rezultacie ukazało się kilkadziesiąt publikacji i not bloggerskich odnośnie wprowadzenia szerokiej oferty Lidla w kontekście głównych przekazów komunikacyjnych eksponujących szerokość oferty, dopasowania do zasobności portfela bardzo szerokiej klienteli i podkreślających wysoką jakość i bardzo atrakcyjną cenę. Zgodnie z danymi Instytutu Monitorowania Mediów, wartość publikacji, które pojawiły się do tej pory to około 427.000 zł.