Lords Are Coming, czyli H+K Strategies wchodzi na rynek gier wideo

Agencja odpowiadała za projekt komunikacji launchu nowej gry polskiego studia CI Games: Lords of the Fallen.
Lords Are Coming, czyli H+K Strategies wchodzi na rynek gier wideo
Polscy producenci gier komputerowych są coraz bardziej rozpoznawalni nie tylko na rodzimym, ale także na międzynarodowym rynku. Jednym z najważniejszych aktorów na polskiej scenie game-dev jest CI Games (dawniej City Interactive) – producent dwóch części gry Sniper: Ghost Warrior, produkcji, która zdobyła sobie uznanie graczy na całym świecie, i sprzedała się w nakładzie ponad 5,5 mln kopii.
 
W październiku 2014 r. CI Games, jako pierwszy polski wydawca posiadający międzynarodową umowę publishingową z firmami Sony i Microsoft, zaprezentował swój najnowszy tytuł: grę action-RPG Lords of the Fallen. Zespół H+K Strategies odpowiadał za komunikację premiery gry, obejmującą działania skierowane do dwóch odrębnych kategorii mediów: specjalistycznych (gry komputerowe i nowe technologie) oraz ogólnych (dzienniki, tygodniki opinii, portale gospodarcze i zajmujące się tematyką kulturową). Podstawową osią komunikowania produktu było przedstawienie gry Lords of the Fallen, jako największej polskiej produkcji kulturalnej 2014 roku, której budżet produkcyjny wynosił ponad 30 mln złotych.
 
Równolegle, H+K Strategies koordynowało działania w mediach społecznościowych CI Games, kierując komunikację do polskich i zagranicznych odbiorców (fani gier, przedstawiciele mediów, recenzenci, inwestorzy).
 
Wśród działań wspierających launch Lords of the Fallen znalazły się m.in.: konferencja prasowa dla dziennikarzy, analityków giełdowych, partnerów i udziałowców CI Games, wysyłka kreatywna w dniu premiery gry oryginalnych materiałów prasowych do 30 dziennikarzy najbardziej zasięgowych mediów (telewizja, radio, prasa, online) oraz aranżacja prawie 100 przedpremierowych testów gry.
 
W ciągu miesiąca działań H+K Strategies wygenerowało blisko 1000 publikacji o Lords of the Fallen, w tym m. in. materiały RTV w Panoramie, Teleexpresie, TVN24 Biznes i Świat, Polsat News i Polskim Radiu. Efekty te zostały docenione w międzynarodowych konkursach: Magellan Awards 2014 oraz SABRE Awards EMEA 2015.

Kontakt :

Magdalena Szulc
Account Director, Technology Practice

phone: +48 22 538 38 010
email: Magdalena.Szulc@hkstrategies.com