Mam SM

Pierwsza w Polsce i na świecie symulacja objawów stwardnienia rozsianego, która dotarła do kilkunastu milionów ludzi.


Mam SM
Nagradzana na całym świecie, pierwsza interaktywna symulacja pozwalająca zrozumieć codzienne trudności chorych na stwardnienie rozsiane (SM). Sukces kampanii w Polsce przyczynił się do stworzenia anglojęzycznej wersji symulatora.


Świadomość na temat SM w Polsce nie jest wystarczająca. Najbliżsi chorych mają często problemy ze zrozumieniem choroby i ich objawów, a grupa najbardziej narażona na zachorowanie (osoby w młodym wieku) jest najmniej świadoma choroby.


Kampania Mam SM stała się pierwszym na świecie interaktywnym narzędziem pozwalającym zrozumieć codzienne trudności chorych na SM. Wykorzystanie potencjału Internetu (spontaniczny marketing wirusowy) oraz wsparcie działań online kampanią mediową  sprawiło, że przekaz kampanii dotarł do kilkunastu milionów Polaków. W ciągu zaledwie pierwszych sześciu tygodni trwania kampanii, strona www.mamsm.pl odnotowała ponad 50 000 odsłon, co przyspieszyło decyzję o stworzeniu anglojęzycznej wersji serwisu (www.havingms.com). Symulacja jest aktywnie wykorzystywana przez Polskie Stowarzyszenie Stwardnienia Rozsianych.


Nagrody dla Mam SM:
Cannes PR Lions 2011: Srebrny Lew w kategorii Healthcare
European Excellence Awards
H&K EMEA Excellence Awards
Kampania Społeczna Roku 2010: Nagroda Główna w kategorii „Inicjatywy społeczne firm”.
Wyróżnienia dla Mam SM:
Złote Spinacze 2011: Nominacja w kategorii kampania edukacyjna
Communiqué Awards 2011: Nominacja w kategorii Excellence in Digital Communications
Communiqué Awards 2011: Specjalna nominacja jury za innowacyjną kampanię w kategorii Judge’s Special Award for Innovation
IPRA Golden World Awards 2011: Nominacja w kategorii Digital Media Relations
SABRE Awards 2011: Nominacja w kategorii Baltic Region
Digital Communication Awards 2011: Nominacja w kategorii CSR campaign

Kontakt :