Relaunch marki GROLSCH na polskim rynku

Najgłośniejszy relaunch piwa w roku 2009.
Relaunch marki GROLSCH na polskim rynku
Zupełnie nieszablonowe rozwiązanie na relaunch marki piwa w Polsce – współpraca z Janem Gałkiem, uznawanym za najlepszego polskiego slack- i highlinera.


2,5 cm linę (slackline) rozpięto nad ulicą Złotą i Marszałkowską w Warszawie, łącząc symbolicznie dwa charakterystyczne dla głównej arterii stolicy budynki – Juniora i Sawę.


Happening relacjonowały najważniejsze stacje telewizyjne. Internauci umieszczali na You Tube filmy nagrane telefonem komórkowym. W ciągu 5 miesięcy o marce powstało blisko 200 publikacji wartych ponad 1 500 000 zł.


Grolsch został pokazany w kontekście spełniania marzeń o podążaniu własną drogą. Wokół marki, na profilu na Facebooku utworzyła się społeczność „niezależnych”, którzy śledzili losy Grolsch  Expedition, czyli wyprawy Jana Gałka po rekord świata w slacklinie.