Maciej Szaroleta

Maciej Szaroleta

Brand Practice Director
W pracy swojego zespołu szczególny nacisk kładzie na zrozumienie marketingowych potrzeb swoich klientów i przełożenie działań PR na konkretne efekty biznesowe.

Przed dołączeniem do H+K stał na czele Działu Strategii jednej z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych  - Galileo Media. Przewodząc zepołowi specjalistów marketingowych przygotowywał działania interaktywne dla takich marek jak “Tesco dla Szkół”, RWE, Velvet, Polpharma, Tatra, Barilla, Wasa czy BOŚ. Był również odpowiedzialny za zarządzanie budżetem interaktywnym PL2012 – spółki koordynującej EURO2012 w Polsce. Jego zespół przygotował koncept “PolishGuide 2012” -  rewolucyjnego interaktywnego przewodnika po Polsce dla europejskich kibiców, który umożliwiał im stworzenie całkowicie spersonalizowanego planu pobytu w Polsce.

W latach 2007 – 2011 pracując w jednej z największych firm FMCG na polskim rynku – Grupie Żywiec, był Brand Managerem jednej z czołowych polskich marek piwnych  - Warki. Odpowiadał za całościowe zarządzanie brandem ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji, nowych mediów, sponsoringu  i PR.

Przed doświadczeniem “klienckim” przez prawie 3 lata pracował w JUST – jednej z wiodących polskich agencji reklamowych. Jako account executive obsugiwał klientów takich jak Intercity, Mola, Bodymax czy Warka.

Prywatnie, nie wyobraża sobie dnia bez książki (niekoniecznie marketingowej) i Glenna Goulda, choć za największe dzieła sztuki i tak uważa prezentacje produktowe Steva Jobsa.

phone: +48 22 536 38 00
email: maciej.szaroleta@hkstrategies.com