Małgorzata Kuzia

Małgorzata Kuzia

Client Service Manager, Account Director
Małgorzata pełni funkcję Account Director, Client Service Manager. Ma bogate doświadczenie w branży PR, m.in. w obszarze technologicznym i FMCG. Prowadziła również szereg kampanii edukacyjnych.
 
W public relations od 2004 roku. W tym czasie pracowała dla takich międzynarodowych klientów, jak: Microsoft (wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2013 za wsparcie PR premiery Windows 8 na polskim rynku), Nokia, Samsung, Sony, Philips, Procter & Gamble (kampania „Dziękuję Ci,  Mamo” otrzymała wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2012), Beko, Rexona.
 
Małgorzata prowadziła również kampanie edukacyjne z zakresu bezpieczeństwa na drogach, w tym: „Alkocasco – Alkomat w każdym aucie” dla marki Soplica, nagrodzona Złotym Spinaczem 2009, „Dajemy Ci wolną rękę” dla Nokia oraz „Ciśnienie pod kontrolą” & „ROSYPE” – dla Michelin. 
 
Wcześniej związana z mediami, w tym tygodnikiem Przekrój i Wprost oraz radiem Tok FM.
Małgorzata ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim.

phone: +48 22 536 38 21
email: malgorzata.kuzia@hkstrategies.com